Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Przedszkole Miejskie nr 1 im. Wandy Szuman w Toruniu

Strumykowa 13, 87-100 Toruń

Przejdź do treści

Formularz ofertowo cenowy

Toruń, 02.07.2024 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

            Przedszkole Miejskie nr 1 w Toruniu zwraca się z zapytaniem ofertowym  o podanie ceny na zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł  netto.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Miasta Toruń

ul. Wały gen. Sikorskiego 8

87-100 Toruń

NIP: 879-000-10-14

działająca poprzez:

Przedszkole Miejskie nr 1  ul. Strumykowa 13,   87-100 Toruń                                                                

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
  • Zakup i dostawa  artykułów spożywczych wyszczególnionych w formularzu ofertowo – cenowym.    
  • Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
  • Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz   z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005.
  • Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. 

     Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób    zapewniający                           utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.

  • Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym  i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta                           i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
  •  W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max. do 1 godziny od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności niespełniającej wymagań.
  • Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej              do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.  Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy,                 tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
  • Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
  • Podane w formularzu ofertowym  zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym  zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia   w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
  • Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko, codziennie od poniedziałku  do piątku z wyłączeniem dni świątecznych w godz. 6:00 - 9:00,  następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego szkoły.
  • Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
  • Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub e-mailowo.  W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
  • Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
  • Wykonawca powinien posiadać na dostarczoną żywność świadectwo HDI.

 

 Warunki realizacji zadania

  • Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
  • Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
  • posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające                                    z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
  • posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
  • dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę)  odpowiadającym  wymogom HACCP,
  • dysponować osobami  zdolnymi do dostawy żywności. 

 

  1. CEL WYCENY:

         Wyłonienie Wykonawcy do realizacji Przedmiotu Zamówienia.

 

  1. TERMIN REALIZACJI:

         Od 16 sierpnia  2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.

  • Zamówienie będzie składane telefonicznie lub drogą e-mailową przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • Termin płatności wynosi 14 dni licząc od dnia dostawy towaru                                                      i wystawienia faktury.

 

 

 

 

  1. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

          cena – 100%

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  • Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną                     do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  • Oferta winna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
  • Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Negocjacji nie prowadzi się.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
  • Ofertę należy wysłać mailem na adres: przedszkole@pm1.edu.torun.pl

  Ofertę należy złożyć do 26  lipca 2024 r. do godziny 9:00.

  • Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany mailowo,  a następnie Zamawiający podpisze umowę na Przedmiot Zamówienia  z Wykonawcą.
  • W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania       bez podania przyczyny.

 

  1. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Zapytania należy kierować mailem na adres: przedszkole@pm1.edu.torun.pl  lub  telefonicznie: 56-622-42-91  od godz. 8.00 do 14.00

                                                                                                                                                        

  1. Wykluczenia wykonawców:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców,    w stosunku                        do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość,  którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ  z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.                                           Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowi załącznik nr 2  do niniejszego Zapytania Ofertowego.

 

  1.  Zasady przetwarzania danych osobowych:  treść zasad  stanowi

              załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Klauzula informacyjna RODO
  4. Wzór umowy

 

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 34
Utworzono dnia: 02.07.2024
Dokument wprowadził:
Oliwia Walczak
Dokument opublikował:
Oliwia Walczak
Dokument wytworzył:
Oliwia Walczak
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 1

Historia publikacji

  • 03.07.2024 11:45, Oliwia Walczak
    Dodanie załącznika: Formularz ofertowo - cenowy art. spoż. suche.xls
  • 03.07.2024 11:45, Oliwia Walczak
    Usunięcie załącznika: Zapytanie ofertowe art. spoż 2024.doc
  • 02.07.2024 10:55, Oliwia Walczak
    Edycja dokumentu: Formularz ofertowo cenowy